Malatya Büyükşehir Belediyesi tarafından hizmet binası içerisinde hayata geçirilen ve bölgenin en büyük kütüphanelerinden biri olma özelliğini taşıyan Şehir Kütüphanesi'nde öğrencilere yönelik ücretsiz ikram uygulaması devam ediyor. Her hafta düzenlenen etkinlik kapsamında bu kez öğrencilere nohutlu tavuk pilav ikram edildi.
Düzenlenen programa Malatya Büyükşehir Belediye Başkanı Sami Er'in yanı sıra eşi Sevgi Er ve iş insanı Mustafa Özkan da katıldı. Öğrencilere yemek dağıtan Başkan Er, daha sonra gençlerle aynı masada oturarak yemek yedi ve öğrencilerin kütüphane hakkındaki görüş, öneri ve taleplerini dinledi.
Programda konuşan Başkan Sami Er, Şehir Kütüphanesi'nde haftanın bir gününü "İkram Günü" olarak belirlediklerini ifade ederek, bu uygulamanın devam edeceğini söyledi.
Başkan Er, "Büyükşehir Belediyesi olarak ücretsiz ikramları başlattık. Bundan sonraki süreçte iş insanlarımız da haftanın bir günü öğrencilerimize ücretsiz yemek ikramında bulunacak. Bu hafta da Mustafa Özkan kardeşimiz bu ikramı üstlendi. Kendisine teşekkür ediyorum." dedi.
Şehir Kütüphanesi'nin gençlerin ihtiyaçları dikkate alınarak planlandığını belirten Başkan Er, Malatya'nın farklı bölgelerinde yeni kütüphaneler açmaya devam edeceklerini ifade etti.
Engelsiz Kütüphane Projesi'ni de hayata geçireceklerini söyleyen Başkan Er, "Bölgenin en büyük kütüphanelerinden birini 6 bin 400 metrekarelik alanda inşa ettik. Malatya merkezde böyle bir alan bulmak kolay değildi. Bu nedenle belediye hizmet binamızın içerisinde hayata geçirdik. Belediyemizin yaşayan bir mekân olmasını istedik. Malatya'ya yakışan modern ve nitelikli bir kütüphane kazandırdığımıza inanıyoruz." ifadelerini kullandı.
Şehir Kütüphanesi'nde ders çalışan öğrenciler ise modern çalışma ortamı ve düzenli olarak gerçekleştirilen ücretsiz ikram uygulaması dolayısıyla Malatya Büyükşehir Belediye Başkanı Sami Er'e teşekkür ederek memnuniyetlerini dile getirdi.
Spot: Malatya Büyükşehir Belediyesi ile hayırsever iş insanı Mehmet Ali Oğuzbey arasında, Yeşilyurt ilçesindeki 100. Yıl Kent Parkı'na yapılacak caminin inşası için iş birliği protokolü imzalandı.
Malatya Büyükşehir Belediyesi, Yeşilyurt ilçesi Tecde Mahallesi'nde bulunan 100. Yıl Kent Parkı içerisinde yapılacak cami için önemli bir iş birliği protokolüne imza attı.
Malatya Büyükşehir Belediye Başkanı Sami Er ile hayırsever iş insanı Mehmet Ali Oğuzbey arasında imzalanan protokol kapsamında, mülkiyeti Büyükşehir Belediyesine ait park alanında inşa edilecek caminin yapımı bağışçı tarafından üstlenilecek. Protokolde Malatya İl Müftülüğü de ilgili taraf olarak yer aldı.
İmzalanan protokol doğrultusunda caminin uygulama projeleri ve teknik şartnameleri Malatya Büyükşehir Belediyesi tarafından onaylanacak. İnşaat süreci bağışçı tarafından yürütülürken, yapı denetim hizmetleri ise Büyükşehir Belediyesi tarafından gerçekleştirilecek.
Protokol töreninde konuşan Malatya Büyükşehir Belediye Başkanı Sami Er, hayırseverlerin katkılarıyla Malatya'ya kalıcı eserler kazandırmaya devam ettiklerini belirterek, iş birliği ve dayanışma kültürünün önemli örneklerinden birinin daha hayata geçirildiğini ifade etti.
Hayırsever iş insanı Mehmet Ali Oğuzbey'in katkılarıyla inşa edilecek caminin tamamlanmasıyla birlikte, 100. Yıl Kent Parkı'nı ziyaret eden vatandaşların ibadet ihtiyacına cevap verecek önemli bir hizmet daha Malatya'nın hizmetine sunulmuş olacak.