Malatya’da İYİ Parti teşkilatı saha çalışmalarını hızlandırdı. İl Başkanı Serdar Yıldız, yeniden göreve gelmesinin ardından ilk ziyaretlerinden birini Doğanşehir ilçesine gerçekleştirerek ilçe teşkilatı yöneticileriyle bir araya geldi.
Gerçekleştirilen toplantıda Doğanşehir’de yürütülen çalışmalar, ilçenin mevcut durumu ve yeni dönemde yapılması planlanan faaliyetler ele alındı. Teşkilat yapısının güçlendirilmesi ve yerel sorunlara çözüm üretilmesi konusunda karşılıklı istişarelerde bulunuldu.

İYİ Parti tarafından yapılan açıklamada ziyaretin verimli geçtiği vurgulanarak şu ifadelere yer verildi:
“Doğanşehir ilçemize ziyaret ederek teşkilat mensuplarımız ve üyelerimizle bir araya geldik. Yeni dönemde gerçekleştireceğimiz çalışmalar, teşkilat yapımızın güçlendirilmesi ve Doğanşehir’imizin meseleleri üzerine verimli istişarelerde bulunduk. Milletimizin umudunu büyütmek, Malatya’mızın her köşesinde daha güçlü bir teşkilat yapısı oluşturmak için azim ve kararlılıkla çalışmaya devam edeceğiz. Nazik ziyaret, nazik davet, ev sahiplikleri ve kıymetli katkılarından dolayı tüm dava arkadaşlarımıza teşekkür ediyoruz.”

Ziyaret kapsamında İl Başkanı Serdar Yıldız, ilçe başkanıyla da bir süre sohbet ederek bölgedeki gelişmeleri değerlendirdi. Programın devamında ilçede çeşitli incelemelerde bulunan Yıldız, vatandaşlarla bir araya gelerek talep ve önerileri dinledi.
Gerçekleştirilen ziyaretin, İYİ Parti’nin Malatya genelinde teşkilat çalışmalarını daha da güçlendirmesi açısından önemli bir adım olduğu değerlendiriliyor.
Admin
Yönetici
















